راهنما

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش


کد رهگیری مرسوله پست پیشتاز یک روز بعد از ارسال در گروه واتساپ منتشر خواهد شد

لطفا در گروه پشتیبانی واتساپ عضو شوید


https://chat.whatsapp.com/KJCNA1O82eQ5cvekYwMCQr


یکی از سوالات همیشگی که از ما پرسیده می‌شه این هست که “بسته من کی میرسه؟” و یا “چجوری سفارشم رو پیگیری کنم؟”
در این مطلب توضیحات مختصر و مفیدی خدمت شما عزیزان ارائه میدیم و امیدواریم دوستان جواب سوالاتشون رو دریافت کنند.

– چقدر طول میکشه تا سفارش من ارسال بشه؟

تمامی سفارشات نهایتا ظرف مدت 48 ساعت پردازش، بسته بندی و تحویل اداره پست می‌شن. البته سعی ما بر این هست که تا سفارشات رو ظرف مدت 24 ساعت تحویل پست بدیم اما خب بعضی مواقع به دلیل حجم بالای سفارشات قادر به بسته بندی تمامی سفارشات در طول 24 ساعت نیستیم برای همین نیاز به زمان بیشتر داریم. همه سفارشات رو با پست پیشتاز ارسال می‌کنیم.

– چقدر طول میکشه تا سفارش به دستم برسه؟

زمان تحویل سفارش کاملا بستگی به اداره پست داره. بعد از تحویل بسته های شما به اداره پست، بین 2 تا 4 روز معمولا طول میکشه تا پست بسته ها رو به گیرنده برسونه.
سفارش عزیزانی که تهران تشریف دارن زودتر به دستشون میرسه معمولا بین 2 تا 3 روز کاری (غیر تعطیل) و عزیزان ساکن سایر شهرها بین 3 تا 4 روز کاری. همونطور که گفتیم زمان دقیق نمیشه تعیین کرد و این زمانی که گفته شد حدودی هست ممکنه زودتر یا دیرتر هم بشه. خلاصه کلام زمان تحویل بسته های ارسالی از اختیار فروشگاه ما خارج هست و  بستگی به اداره پست داره با این حال ما خودمون رو موظف می‌دونیم تا زمان تحویل بسته به دست شما، پیگیر وضعیت اون باشیم.

– چجوری بسته ام رو پیگیری کنم؟

پس از تحویل سفارش به اداره پست، کدهای رهگیری 24 رقمی پستی از طریق پیامک برای شما ارسال میشن. همچنین کد رهگیری هر سفارش در حساب کاربری در قسمت سفارشات، درج شده. بعد از دریافت کد رهگیری وارد سامانه رهگیری مرسولات پستی به آدرس  www.tracking.post.ir شده و کد 24 رقمی رو در کادر وارد کنید.


آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.